Amerikaner kauen vermehrt mazedonische Kaugummis


Makpromet aus Stip exportiert die bekannte Cunga Lunga Kaugummis in die USA. Bis jetzt Betrug das Exportvolumen 50 Tonnen jährlich, doch konnte das Unternehmen aus Ost Mazedonien seinen Export deutlich erhöhen. Jetzt werden 50 Tonnen monatlich in die USA exportiert.
"Schließlich handelt es sich um einen Markt mit 300 Millionen Verbrauchern" erklärt Managerin Danche Gjurova. "Auch haben wir viel in die Modernisierung investiert, neue Maschinen angeschafft und verwenden jetzt nur noch hochwertige Zutaten. Durch den erhöhten Export und das damit ausgesprochene Vertrauen der Verbraucher, sehen wir uns bestätigt."
Bis jetzt lag der Schwerpunkt des Unternehmens in den Ex-YU Ländern sowie Israel.

Makpromet Stip ist eine Konditorei das Bonbons, Karamelle, Lutscher und Kaugummis herstellt.



Македонскиот производител на кондиторски производи Макпромет од Штип, го зголеми извозот на своите гуми за џвакање во Соединетите американски држави од досегашните 50 тони на годишно ниво, на 50 тони на месечно ниво

Со зголемувањето на извозот на оваа македонската компанија позната по производство на брендот Чунга Лунга ја започна својата стратегија за освојување на прекуокенските континенти.

„Драстичното зголемување на извозот во САД за нас претставува голем искечор напред. Сепак станува збор за пазар од над 300 милиони потрошувачи. Тоа значи дека можностите се повеќе од големи. Ваквиот извоз резултираше откако измината година вложивме големи средства во нова опрема, модернизација на производството, користење на високо квалитетни суровини. Овој нов квалитет на старо познатиот вкус на Чунга Лунга гумите за џвакање беше главен фактор за почнување на извозот со обезбедување на пласман во најголемите трговските ланци. Зголемувањето на извозот покажува дека реакциите од потрошувачите се повеќе од позитивни, а за нас е вистински знак дека сме на вистинскиот пат“, изјави Данче Ѓурова, менаџер за кондиториски производи од Макпромет Штип.

Досега акцентот во извозот беше ставен на европскиот пазар, земјите од поранешна Југославија, како и во Израел. Со зголемувањето на извозот во САД, се овозможува зајакнување и подобро позиционирање на фабриката, но и нејзиниот производ кој сите го сакаат, гумите за џвакање Чунга Лунга. 

„Голем дел од позитивните резултати се благодарение на активните чекори кои го преземаме во поглед на промоцијата на овој македонски бренд. Тука се разбира како еден од клучните фактори е редовното учество на саеми, како што е најреномираниот саем за кондиторски производи во Келн, Германија. Со учество пак на саемот во Дубаи во месец октомври оваа година плановите се да го започнеме освојување на азиските земји со македонската гума за џквакање“, додаде Ѓурова. 

Макпромет Штип произведува различни кондиторски производи како бонбони, карамели, лижавки, гуми за џвакање.